O nas
Biuro Rachunkowe „ABAKUS” Grzegorz Hrycikowski jest biurem zbudowanym
w oparciu o ponad 15 letnie doświadczenie w dziedzinie rachunkowości.
Świadczymy kompleksową obsługę w zakresie prowadzenia księgowości
i rozliczeń podatkowych, ubezpieczeń społecznych oraz obsługę kadrowo - płacową dla osób fizycznych i prawnych o różnym profilu działalności.
Zapewniamy swoim Klientom najwyższy poziom świadczonych usług. Gwarancją naszej solidności jest Certyfikat Księgowy nr 20848/2008 nadany przez Ministra Finansów uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych. Działalność prowadzona przez nas objęta jest ochroną ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej.
Dodatkowo stale współpracujemy ze specjalistami z różnych dziedzin m.in.
z zakresu prawa, ubezpieczeń czy systemów informatycznych i dzięki temu jesteśmy w stanie zapewnić naszym Klientom pełne wsparcie również w tym zakresie. Chcemy, aby nasz Klient mógł załatwić wszystkie swoje sprawy
w jednym miejscu.
Dzięki zoptymalizowanej strukturze, nowoczesnym narzędziom pracy i właściwej organizacji działań jesteśmy w stanie zaoferować usługi realizowane w pełni profesjonalnie, rzetelnie, terminowo i w konkurencyjnych cenach.
Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz do skorzystania z usług naszego biura.
Dlaczego my?
OSZCZĘDNOŚĆ CZASU
Dbamy o to, by ograniczyć do minimum Państwa kontakt z urzędami – jako pełnomocnik reprezentujemy Państwa przed Urzędem Skarbowym, ZUS oraz Państwową Inspekcją Pracy. Dokumenty można przesyłać do naszego biura za pośrednictwem poczty, firmy kurierskiej, dodatkowo istnieje możliwość odbioru dokumentów z Państwa Firmy lub innego miejsca dogodnego dla Klienta.
BEZPIECZEŃSTWO
Jako biuro wpisane na listę Ministra Finansów nr 20848/2008 ponosimy pełną odpowiedzialność za poprawność prowadzonej przez nas księgowości. Posiadamy obowiązkowe ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, co daje dodatkowy spokój i komfort.
DOŚWIADCZENIE
Posiadamy wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu rozliczeń firm różnych branż. Nasze doświadczenie zawodowe dopełniamy ciągłym dokształcaniem oraz udziałem w licznych szkoleniach.
NAJWYŻSZA JAKOŚĆ
Wiemy, że każda działalność jest specyficzna, dlatego do wszystkich osób korzystających
z naszych usług podchodzimy indywidualnie i z zaangażowaniem.
KOMPLEKSOWA OBSŁUGA
Pomagamy przygotować dokumenty już na etapie rozpoczynania działalności gospodarczej. Przygotowujemy wszystkie dokumenty do banków. Prowadzimy pełną dokumentację dotyczącą zatrudnionych pracowników. Pomagamy pozyskać i rozliczyć dotację na założenie bądź rozwój firmy.
STAŁY DOSTĘP DO DANYCH
W miarę rozwoju Biura dzięki oprogramowaniu nasi Klienci będą mogli w każdej chwili połączyć się zdalnie i na bieżąco mieć wgląd w dane swojej firmy (płatności, podatki, zestawienia księgowe). Zapewnimy dostęp do danych finansowych firmy przez Internet 24 godziny, 7 dni w tygodniu.
Zachodniopomorskie, Wielkopolskie
Potwierdziliśmy tożsamość właściciela konta na podstawie jego dokumentów identyfikacyjnych.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Każda Sprawdzona Firma może zdobyć certyfikat Polecają Nas Klienci.
Firma posiada pozytywne opinie i jest polecana przez swoich Klientów oraz partnerów biznesowych. Ma również status Sprawdzonej Firmy. Dlatego została nagrodzona certyfikatem Polecają Nas Klienci.
Wykonawca potwierdził ekspercką wiedzę branżową publikując lub recenzując Artykuł Eksperta w Serwisie Oferteo. Więcej w Regulaminie.
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
Chcesz znaleźć się na liście? Załóż bezpłatne konto.
Kolejność na liście zależy m.in. od wykupienia przez firmę opcji promowania, liczby złożonych ofert, opinii poprzednich klientów oraz stopnia wypełnienia wizytówki. Dowiedz się więcej.
Zasady publikacji opinii w naszym
Serwisie sa opisane w Regulaminie
Tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Niestety nie udało nam się potwierdzić, że tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała
z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Klient i Wykonawca potwierdzili współpracę pomiędzy sobą.
Dbamy o bezpieczną realizację Twojego
zlecenia. Więcej informacji tutaj.
Powiązane produkty i usługi: Doradca finansowy, Doradztwo podatkowe, Faktoring, Kredyt, Kredyt dla firm Wałcz, Księgowość Wałcz
• pomoc przy zakładaniu działalności gospodarczej, • prowadzenie sprawozdawczości statystycznej, • naliczanie opłat do Urzędu Marszałkowskiego, • sporządzanie wniosków kredytowych, • sporządzanie miesięcznych zestawień i analiz dotyczących działalności firmy w zakresie uzgodnionym z Klientem, • podejmujemy się również zleceń nietypowych.
• weryfikacja pod względem rachunkowym dokumentów księgowych,
• sporządzanie rocznych rozliczeń podatkowych:
- PIT-28 - dla płacących podatek w formie ryczałtu,
- PIT-36 - dla uzyskujących przychody z pozarolniczej działalności gospodarczej, przychodów uzyskanych za granicą oraz innych samodzielnie rozliczających podatek w ciągu roku,
- PIT-37 ...
• sporządzanie dokumentów rejestrujących firmę i pracowników wg zasad obowiązujących po reformie Ubezpieczeń Społecznych,
• sporządzanie deklaracji i raportów (DRA, RCX, RSA, RZA) oraz przekazywanie ich do poszczególnych oddziałów ZUS drogą elektroniczną - czynności wykonywane są przy użyciu oprogramowania Płatnik,
• sporządzanie dokumentów płatn...
Nazwa firmy | BIURO RACHUNKOWE "ABAKUS" GRZEGORZ HRYCIKOWSKI |
Imię (pierwsze) | GRZEGORZ |
Drugie imię | MARCIN |
Nazwisko | HRYCIKOWSKI |
Data rozpoczęcia działalności | 2017-01-02 |
NIP | 7651549162 |
Regon | 366050052 |
Kraj | Polska |
Województwo | ZACHODNIOPOMORSKIE |
Powiat | wałecki |
Gmina | Wałcz |
Miejscowość | Wałcz |
Kod pocztowy | 78600 |
Poczta | Wałcz |
Ulica | ul. Kilińszczaków |
Numer nieruchomości | 43 |
biuro@abakus-walcz.pl | |
Strona www | www.abakus-walcz.pl |
Kod i nazwa podstawowej formy prawnej | 9 - Osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą |
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej | 099 - Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą |
Kod i nazwa formy własności | 214 - Własność krajowych osób fizycznych |
Data wpisu do bazy REGON | 2016-12-12 |
Data powstania | 2016-12-10 |
Data rozpoczęcia działalności | 2017-01-02 |
Kod PKD | Nazwa |
6920Z |
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE Przeważające PKD |
6203Z | DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ZARZĄDZANIEM URZĄDZENIAMI INFORMATYCZNYMI |
6311Z | PRZETWARZANIE DANYCH; ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI (HOSTING) I PODOBNA DZIAŁALNOŚĆ |
6619Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA USŁUGI FINANSOWE, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH |
6622Z | DZIAŁALNOŚĆ AGENTÓW I BROKERÓW UBEZPIECZENIOWYCH |
6820Z | WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI |
7022Z | POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA |
8211Z | DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA |
8219Z | WYKONYWANIE FOTOKOPII, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I POZOSTAŁA SPECJALISTYCZNA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE BIURA |
8291Z | DZIAŁALNOŚĆ ŚWIADCZONA PRZEZ AGENCJE INKASA I BIURA KREDYTOWE |
8559B | POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE |
Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.